Garanția Produselor
Conform legislației în vigoare din România, magazinul nostru online oferă garanție pentru produsele achiziționate, în următoarele condiții:
Montaj și Instalare
- Garanția este valabilă doar dacă produsele sunt montate și instalate conform specificațiilor tehnice ale producătorului.
- Montajul și instalarea trebuie să fie efectuate de electricieni autorizați ANRE sau de firme atestate ANRE.
Durata Garanției
- Pentru persoanele fizice, garanția produselor este de 6 luni de la data achiziției.
- Pentru persoanele juridice, garanția produselor este de 3 luni de la data achiziției.
Condiții de Acordare a Garanției
Garanția acoperă doar defectele de fabricație și funcționare normale ale produselor, în condițiile unei utilizări corecte, conform instrucțiunilor producătorului.
Pentru a beneficia de garanție, clienții trebuie să respecte următoarele:
- Să păstreze și să prezinte documentele de achiziție (factură, bon fiscal, certificat de garanție).
- Să furnizeze documentația care atestă că montajul și instalarea au fost realizate de electricieni autorizați ANRE sau de firme atestate ANRE.
- Pentru componentele electrice, este necesar să prezentați buletinul de verificare și punere în funcțiune conform SR HD 60364-6.
Obligațiile Clientului:
- Clientul trebuie să inspecteze produsele primite imediat după recepționare pentru a verifica cantitatea și calitatea acestora.
- Defectele evidente trebuie raportate în scris companiei în termen de 7 zile de la recepția produselor.
- Defectele ascunse trebuie raportate în scris companiei în termen de 7 zile de la descoperirea acestora.
- În cazul în care se constată un defect, clientul este obligat să pună la dispoziția companiei produsul defect sau un eșantion din acesta pentru verificare și să acorde o perioadă rezonabilă pentru efectuarea acestei verificări. Refuzul de a face acest lucru anulează garanția.
- Până la finalizarea verificării de către companie, clientul nu are voie să dispună de produsul defect, adică să-l împartă, revândă sau prelucreze.
- În cazul intenției de instalare a produsului, clientul trebuie să verifice, la recepție, proprietățile esențiale pentru instalare și utilizare corespunzătoare și să raporteze eventualele defecte imediat, în scris.
- Dacă clientul nu respectă aceste verificări și raportări, produsul este considerat acceptat, iar clientul nu mai are drepturi de garanție pentru acele defecte.
- Dacă clientul nu verifică proprietățile esențiale înainte de instalare și utilizare corespunzătoare, acționează cu neglijență gravă și poate solicita garanție doar dacă defectul a fost ascuns în mod fraudulos sau dacă compania a oferit o garanție explicită.
Excluderi din Garanție
Nu fac obiectul garanției:
- Defectele sau deteriorările cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului.
- Defectele cauzate de montajul și instalarea necorespunzătoare efectuate de personal neautorizat.
- Intervențiile neautorizate asupra produsului.
- Defectele cauzate de factori externi, precum variații de tensiune, șocuri mecanice, calamități naturale sau descărcări atmosferice.
Procedura de Reclamare
În cazul apariției unui defect în perioada de garanție, clientul trebuie să contacteze magazinul nostru online pentru a iniția procedura de reclamare. Se va face o evaluare a defectului și, dacă se confirmă că produsul se încadrează în condițiile de garanție, acesta va fi reparat sau înlocuit, după caz.
Informare Specială
Vă informăm că noi comercializăm componente ale ansamblurilor, nu ansambluri sau produse finite.
Contact
Pentru orice solicitare privind garanția, vă rugăm să ne contactați la:
- Telefon: 0701299033
- Email: info@electro-instalatii.eu
Vă mulțumim că ați ales magazinul nostru online și ne angajăm să vă oferim produse de calitate și servicii excelente!
Notă: Aceste condiții nu se aplică produselor finite sau ansamblurilor de produse cum ar fi mașini de găurit sau carotat, aparate de măsură etc., care beneficiază de garanția producătorului în condițiile stabilite de acesta.